Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Do you think she has chance to bring home the Miss Universe crown?

+5
aduy
tessawill
bbchris
akeerastorm
QueenBee
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

QueenBee

QueenBee

Do you think she has chance to bring home the Miss Universe crown? 310nppa-shamceysupsup_181716

General Santos City-born SHAMCEY SUPSUP, the 2010 architecture board topnotcher..graduated magna cum laude from the University of the Philippines Diliman

akeerastorm

akeerastorm

hopefully

Last edited by akeerastorm on Sat Apr 16, 2011 3:02 pm; edited 1 time in total

bbchris

bbchris

Sa lastname palang daan kay pilde na sila tanan. Laughing

akeerastorm

akeerastorm

mas lain kung sila daw magdayon ni hayden ko kay iya fam name mahimu na man supsup kho..

bbchris

bbchris

akeerastorm wrote:mas lain kung sila daw magdayon ni hayden ko kay iya fam name mahimu na man supsup kho..

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Sakto sakto sakto.

tessawill

tessawill

hahahahhhah funnyyyyy

QueenBee

QueenBee

mao jud ate tess, sige pud ko'g katawa..

aduy

aduy

summa cum laude, may pag-asa sa question and answer portion pero ngano man si major major cum laude sablay man iyang tubag. andoon na pinakawalan pa niya.

QueenBee

QueenBee

kulba uroy na bai Adz uy..hehehe..as if nakasuway..kulbaan man gani ka'g mangulitawo ka nga usa ra ka-tawo imong kaatubang...hahaha..

aldheqsUAE

aldheqsUAE

do not compare anybody, just try to look at your finger if they have the same size...everybody have a chance....have faith....she's gonna make it.....

QueenBee

QueenBee

pila na ka-tuig nga daplis-daplisan jud nga maari sa Pinas ang Miss U crown...we just hope this time...

yuri

yuri

advertise sa mam queen bee....nakapalit na ba daw ka tussel..aron ma taud na... milabay na noon ang fiesta..basin para fiesta to nimo..

QueenBee

QueenBee

O fonzy, dia na..dili to para pista uy..hehehe..para kalag-kalag..lol..

QueenBee

QueenBee

Ako lang ni ipasaka..hehehe..Miss Universe 2011 na sa Tuesday! I hope Shamcey could make it bisan sa runners up lang...

spy_lass4

spy_lass4

tan aw naq naa siya'y laban..

QueenBee

QueenBee

..in less than 2 hrs...Miss U na! Mura'g di ko katiwas ani kay 10:30 school na..tsk..tsk..tsk..

spy_lass4

spy_lass4

unya pila ka km nga advertisement noh? Replay nlang.

KitKitty

KitKitty

Congratz to Ms.Shamcey Supsup
MISS UNIVERSE 2011 3rd Runner-up!

Proud kaayo mi nimo Dai!

spy_lass4

spy_lass4

yahooo..'SHAMCEY: If I had to change my religious beliefs, I would not marry the person that I love because the first person that I love is God who created me and I have my faith and my principles and this is what makes me who I am. And if that person loves me, he should love my God too. . 'SHAMCEY SUPSUP.CONGRATZ,
AND..
Oprah Winfrey says via NBC News

“I have reservations with the results. If the only basis is the Q and A portion, after having been trimmed down to 5, Ms. Philippines deserved to win. What made her different from the rest is that she had no seconds to rethink of her answer as she had no interpreter to break the ice. The rest had their interpreters and having breaks on seconds to think about their answers. Hands down, Ms. Philippines answered straight to the point.”ks on seconds to think about their answers. Hands down, Ms. Philippines answered straight to the point.”

Last edited by spy_lass4 on Wed Sep 14, 2011 5:30 am; edited 1 time in total

aldheqsUAE

aldheqsUAE

REAKING NEWS!!! Eto pala ang reason kung
bakit siya natalo:
. Shamcey Supsup refused to marry
the son of Prime Minister Bhenazir
Bhutto. It's not because of religious
beliefs. She just doesn't want to be
called Shamcey Supsup-Bhutto.
HAHAHA! joke lang! Smile)

KitKitty

KitKitty

Sayang sayang sayang,dghn jud natingala,y di cya na koronahan pagka Miss U...?!? Kakalerky kaau,di cya bagay pang 3rd kundi pang Miss U jud o 1st runner-up!

welga welga welga!heheheh

akeerastorm

akeerastorm

ingun bitaw si lea salonga, lahi ang makita nato sa tv and sa personal.. and kadtong Q&A is just one of the criteria.. so maproud na lang jud ta kay dako na to nga achievement para sa atong pambato..

QueenBee

QueenBee

Ang akong nakita nga medyo kuwang gamay ni Shamcey is the HEIGHT..medyo matabunan pa jud siya kung itapad sa mga towering height nga mga candidates..kana jud bitaw mo-stand out jud in between the crowd..Q&A/pagrampa--ok kaayo siya kaysa uban..kato lang (para nako na ha? hehehe)..

Regarding sa Q&A: makaingon ko nga kato nga question mura'g pang-baryo..about social issues unta ang question uy..personal man gud to. Siguro ang mga judges, naa pud sila kaugalingong bias about adto nga question--ang uban siguro gusto nga ang answer "She will change her religion...etc..." ang uban pud na-OK han pud sa iyang tubag..so, naa naba'y bias daan personally ang mga judges, bisan kita gani, sa kung unsa'y tubag adto nga personal question. Dili pareha og mga social issues nga common jud ang gusto natong tubag..di vah?

I thank you!..

spy_lass4

spy_lass4

pwede na mahal na reyna...

for me mura man gud walay ryt or wrong answer atu nga pangutana....depende kung gi unsa nmu pagtubag..basta ako proud ko sa iya naabOt..of course mudayeg man jud ta sa atu manok d ba???? and proud pud ko as Pinoy naa didtu ako idol Lea Salonga...

QueenBee

QueenBee

korek..she gave the best of the best jud! the rest would be the judges task na...wala si Shamcey nagkuwang..iya jud gitodo-todo ang kung unsa'y iyang makaya aron lang dili maulawan ang Pilipinas. That made her a true winner!

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum