Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Today, I learned that _____..

+2
spy_lass4
QueenBee
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Today, I learned that _____.. Empty Today, I learned that _____.. Sun Jul 24, 2011 2:17 pm

QueenBee

QueenBee

Mga daily learnings & reflections nato sa inadlaw adlaw nga pagpanikay-sikay. Very Happy

Today, I learned that "dili jud diay angay puk-guon ang buhok kung basa pa"...
No No

2Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Sun Jul 24, 2011 8:48 pm

spy_lass4

spy_lass4

nah dili jud mam pero aq gnapugngan jud naq..

Today I learned na kiwi fruit+dragon fruit+yoghourt+honey+milk+banana+blueberries smoothie=heaven)lami jud kaayo

3Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 4:44 pm

Spicy

Spicy

today i learned that, dili jud ta pataka ug salig bsan pa ug atong suod nga higala...Sad

4Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 5:24 pm

Abel

Abel

i learned that we should not allow anyone to use their flash memory at our PC w/out knowing that if it is a virus free or not, few hours ago my PC was in trouble because of virus from flash memory which is a property of my friend.

5Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 7:04 pm

QueenBee

QueenBee

I learned jud today nga dili mosalig og istorya kay daghan gustong mosipsip

6Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 7:40 pm

Abel

Abel

wala nay maminyo kong mauhon, kong dili na mosalig

7Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 8:15 pm

QueenBee

QueenBee

hehehe..pwede pud salig lang sir, dili lang molaom..

8Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Jul 25, 2011 9:18 pm

spy_lass4

spy_lass4

today, I learned that ang mga taong pamati mkalimtan ang mga gagmayng butang nga importante...

9Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Fri Jul 29, 2011 4:41 pm

QueenBee

QueenBee

Today I learned nga dili magpa-uto!

10Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Fri Jul 29, 2011 6:21 pm

KitKitty

KitKitty

Today i learned dat ang mga impakta,impakta jud 4ever.hehehe

11Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Mon Aug 01, 2011 7:02 am

QueenBee

QueenBee

Today, I learned that all things are possible with God.

12Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Wed Aug 03, 2011 3:35 pm

Madie

Madie

QueenBee wrote:Mga daily learnings & reflections nato sa inadlaw adlaw nga pagpanikay-sikay. Very Happy

Today, I learned that "dili jud diay angay puk-guon ang buhok kung basa pa"...
No No

mahilig ko ani..mg sakit akong mata ug ulo... No

13Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Wed Aug 03, 2011 5:38 pm

Spicy

Spicy

that, mas maayo pa mupalit ug mahalon nga butang compare sa baratohon nga kausa ra gamiton kay guba daun...hehe

14Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Thu Aug 04, 2011 6:22 am

QueenBee

QueenBee

Spicy wrote:that, mas maayo pa mupalit ug mahalon nga butang compare sa baratohon nga kausa ra gamiton kay guba daun...hehe

mo-agree jud ko Chil 100% labi na'g kanang essential jud nga gamit...gawas kung dili kaayo importante...

15Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Thu Aug 04, 2011 11:54 am

Spicy

Spicy

QueenBee wrote:
Spicy wrote:that, mas maayo pa mupalit ug mahalon nga butang compare sa baratohon nga kausa ra gamiton kay guba daun...hehe

mo-agree jud ko Chil 100% labi na'g kanang essential jud nga gamit...gawas kung dili kaayo importante...

mao jud mam chu, example lang sa payong nga tag P75...palit lage kay brato ra, sus paghangin nabaligtad btaw na dn nabali pa jud...hay di na jud magami.hehe

16Today, I learned that _____.. Empty Re: Today, I learned that _____.. Thu Aug 04, 2011 5:39 pm

spy_lass4

spy_lass4

Today I learned that PACK RATS are just clutterers, people who keep more stuff than they need and probably lack a good system for managing it... AND I AM ONE OF THEM...hahaha

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum